Sunday 12 February 2012

Demo Rampasan Tanah Sekolah Rendah Islam Di Paka

Post ini BTJ salin dari blog Era Pasca. Beginilah nasib rakyat Malaysia di bawah penjajahan Umno. Dulu dijajah oleh British, sekarang dijajah oleh "anak angkat Britih" pula.

Teruskan berjuanga wahai rakyat Paka. Perjuangan anda tidak akan sia-sia. Kepada semua rakyat Malaysia, sila tunjukkan solidariti anda kepada rakyat Paka dengan menghebahkan isu ini di semua laman sosial yang ada. 

Biar UmnoBN tumbang di bumi kelahirannya sendiri. Mari baca dengan hati, bukan hanya dengan mata.


Kejadian di laporkan dari wartawan di tempat kejadian iaitu En Milo Suam, segala gambar di hantar oleh Cik Melo sendiri.


En Melo telah menghabiskan duit simpanan beliau untuk menghadirkan diri hingga ke Paka, Terengganu untuk membawa berita ini. Kesian beliau. kihkihkih

Dari figure beliau sindri mengatakan hampir 2000 orang menyertai demo bantahan rampasan tanah wakaf anak yatim ini di depan pejabat adun Barisan Nasional.

Walaupun semua peserta sudah bersurai, tapi keputusan masih lagi tergantung dan orang ramai masih menunggu keputusan atau berita baik agar rampasan tanah ini dibatalkan demi survivor anak yatim.

Sekian. Allahhuakhbar!! Jangan lupa sharekan, spreadkan kebenjatan BN Terengganu ini, bagi membantu kempen Selamatkan Malaysia!


Antara muslimah yang hadir




Lagi Demo Akan Datang!


No comments: